"המפריעים לתפילת יום הכיפורים: אוטו-אנטישמיים"

המהדורה המרכזית 1 Comment on "המפריעים לתפילת יום הכיפורים: אוטו-אנטישמיים"

פינת הפרשנים ב'מהדורה המרכזית': יעקב ריבלין ועו"ד אבי בלום שוחחו על אירועי יום הכיפורים בתל אביב. ריבלין: "יש במדינה מיעוט קטן שקובע את כל סדר היום וזוכה לתמיכה מובהקת של בג"צ". בלום: "אבל לא צריך להכניס להם אצבע בעין בתפילה שבן גביר מתכנן בחמישי". האזינו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן וההיסטוריון יעקב ריבלין ועו"ד אבי בלום התראיינו בפינת הפרשנים ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ופתחו בהתייחסות לאירועי תפילת יום הכיפורים שהופרעה והופסקה ע"י מפגיני שמאל בתל אביב. ריבלין: "האירוע בת"א ביום כיפור הוכיח שיש שתי מאבקים שלא נוכל לפתור לעולם. המאבק עם הפלסטינים והמאבק בין היהודים המאמינים לשונאי הדת. שברו את כל הקונצנזוס. זו אוטו-אנטישמיות גלויה".

בלום: "אני מציע לא להתעלם מהתמיכה הרבה שהם מקבלים מהציבור הרחב. לא צריך להכניס להם אצבע בעין בתפילה שבן גביר מתכנן בחמישי, ככה אולי נוכל עדיין לזכות באהדת הקהל".

ריבלין: "אנחנו מתעלמים מהפיל שבחדר. יש במדינה מיעוט קטן שקובע את כל סדר היום. מחליט לנו על כל דבר. והמיעוט הזה זוכה לתמיכה מובהקת של בג"צ"

ריבלין: "כשנתניהו עושה דברים טובים צריך לומר תודה. אסור להתעלם מכך".

בלום: "מלאך רע עונה אמן בעל כרחו. אפילו לפיד הודה שזה היה ביקור מוצלח"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אדון בלום חאלס תפסיק להחניף .מצווה גדולה להכניס להם לא רק אצבע אלא גודל בעיין .חוצפנים .למה העיר של סבתא שלהם ????מזה להכניס אצבע ???למה כשהנשים שלהן באות לשכונות שלנו בפריצות זה לא אצבע בעיין .שייכות לכל הרוחות .ועם ישראל להגיע בהמוניו לתפילה של בן גביר כדי להכניס להם עשר אצבעות בעיין לבהמות האלה